Tour Vilchas Huaman - Hoogte: meer dan 4200 m

1 september 2016 - Ayacucho, Peru

Eergisteren hebben we doormiddel van een tour de omgeving heel goed kunnen bekijken. We hebben uuuren in een klein busje gezeten maar dat gaf niet want de omgeving hier is prachtig! We hebben gekke - grote planten/bomen gezien en veel van de Inca’s. Dat is toch wel een bijzonder verhaal. Er is verwarring over hoe de Inca’s er uit hebben gezien, hebben geleefd en überhaupt, het hele volk is uitgeroeid door de Spanjaarden die alleen rijkdom als motivatie hadden. Loco, maar wel interessant om verder uit te zoeken! En, respect voor de buschauffeur, we zijn langs ravijnen gekomen en hebben door riviertjes en over vele zandheuvels gereden.  Alleen moest ik na een tijdje mijn eigen muziek in doen want de Peruaanse muziekstijl (gitaargepingel) is leuk, maar na dit lang gehoord te hebben kreeg ik de neiging om mijn oren dicht te stoppen.

Gister hebben we gister het huis van Gloria (waar de anderen slapen) geverfd en vanavond stappen we in de bus naar Lima!

Doei!

ps. Ik heb weer foto’s en filmpjes kunnen uploaden, tussendoor zullen er telkens wel wat aan toegevoegd worden. Titels komen later.

1. Suzanne:
    2 september 2016
    Matt!! Wat leuk zeg om zo een beetje mee te kijken met jullie reis! Het ziet er ontzettend mooi uit! Gaaf zeg!
    Hebben jullie het gezellig? :)
    Jooo doei!
  2. Clasina:
    2 september 2016
    Ha Mats,

Leuk om te lezen! Hele aparte foto's ook zeg, die ene van die vrouw is mooi. Veel plezier in Lima! tot bels.

Liefs, Claas. xxx