Naam:
Foto’s:
154
Video’s:

Over mijn reis

Vanuit mijn opleiding (Pabo, Hogeschool Viaa) werd er aangeboden om op buitenlandstage te gaan, waaronder dus ook naar Peru. Peru leek mij de grootste uitdaging omdat ik van te voren niets van dit land af wist en omdat ik op deze manier Spaans leer. En ja, als ik dan toch weg ga, dan wil ik wel zo veel mogelijk er uit halen.

Met drie andere medestudenten; Remon, Thirza en Christine ben ik op reis. We hebben onze reis met een paar weken verlengd door alvast in de zomervakantie te vertrekken. Deze weken zitten we in Ayacucho, hier doen we veel activiteiten met de lokale bevolking, verkennen we de omgeving en leren we zo veel mogelijk Spaans.
Hierna vertrekken we naar Lima, hier gaan we vier weken stage lopen. Na Lima moeten we ons toeristenvisum verversen en gaan we een weekje reizen en dus ook het land uit naar Ecuador.
Na deze week gaan we in Moyobamba weer vier weken stage lopen. Hier ben ik voornamelijk heel benieuwd naar; jungle!
Tenslotte hebben we na deze weken nog heerlijk drie weken vakantie, waarin we zo veel mogelijk van het land willen zien. De jungle in het noorden - la Selva, het strand van Mancora -la Costa en de bergen en Incacultuur dichtbij Cusco - la Sierra. Peru is een land met vele, veeeele mogelijkheden! Ha!

Meer details lezen jullie in de verhalen, zien jullie in de foto´s of vertel ik wanneer ik weer terug ben in nl.

Doei!

Bezochte landen